Mys med en ensam sjuk stackare

Uäää, jag håller garanterat på att bli sjuk! Kände det redan imorse. Undrar om det är influensan? Läste att den har satt igång nu... Har ägnat de senaste timmarna åt att halvslumra i soffan, läsa tidningen (någon mer än jag som är oerhört trött på att läsa om hur sossarna ska ta krafttag och fräscha upp sig? Deras politik funkade bra på 50-talet, men nu är den omodern. Sossarna lär får vänja sig vid att befinna sig i opposition, vindarna har vänt, woho!), läsa min bok, äta pepparkakor (äntligen börjar det bli okej att köpa hem Annas igen!), äta choklad, dricke te (värmde gott i min stackars, arma kropp). Om en kvart ska jag börja röra mig mot bussen till Issa. Ha en mysig kväll♥

  

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0