Musjakt

DEN 17 NOVEMBER HAR HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA, DEL 1, PREMIÄR! BILJETTER ÄR BOKADE, JAG OCH HENKISEN SKA BÄNKA OSS. Tittade precis på trailern, och jag lovar - jag satt med gåshud. Jag längtar som en dååååååååre!!!!!!!!! Alltså ni kan nog inte till fullo förstå min besatthet till HP, dagligen kan jag referera olika skeenden till den världen. Är det dimma så är det ett tecken på dementorers närvaro, händer någonting underligt är det magi....
Ikväll ska jag i vilket fall också på bio, Wall street med älsklingen! Egentligen skulle jag precis som resten av alla mina vänner på en hejdundrandes Haloween-maskerad, men givetvis var den en åldergräns på 18 år eftersom festen äger rum på ett krogliknande ställe. Var verkligen taggad, Martin också, han sprang runt naken i en afroperuk och dansade till We don't have to take our clothes of (vilket han uppenbarligen redan hade gjort ändå). Men nu får jag ju i vilket fall en toppenkväll, tråkigt bara att jag glömt min foundation hemma i Tyresö så jag får se ut som odjuret bredvid skönheten (Martin) när vi går runt på stan. Har som tur är hittat den försvunna hårslingan, den låg här i Martins rum, han hade bara letat riktigt uselt. Nu tjatar Martin om att vi ska se på laserturken på Youtube, antar att jag får ge med mig. Ha så kul och hoppas maskeraden blir inställd, PUSS!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0