Monday comes every week

God förmiddag! Bredvid mig här i sängen öppnade Martin precis ögonen, själv har jag såklart varit uppe ett tag. Hade till och med ställt klockan jmorse, trots att jag är ledig, men sket i det när den väl ringde och somnade om. Har läst religion och kollat runt på lite hotell i Rhodos till sommaren! Nu ska jag försöka få tag på Issa och undersöka möjligheterna till att ses på fika/lunch i centrum, beroende på när hon har rast på sin praktik! Jag är för övrigt jätteglad, för både Felicia och Issa är hemma igen! Nu brölar älsklingen, antar att han vill ha lite uppmärksamhet. Han hotar med att fisa, gahhhh, det får han inte!!!!!! Det är strikt förbjudet i vårt förhållande, usch kan inte komma på någonting mer avtändande. Hejdå!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0