Kvällsmys

Myser med hemmagjord After Eight-glass. Ska strax bege mig ut i kvällsmörkret på en promenad med mina allra finaste Felli och Issa. Helt otroligt egentligen hur man tycka så mycket om sina vänner! Får bylta på mig ordentligt (herregud.. skrev jag just "bylta på mig"?! TAAANT!) eftersom jag mår sämre och sämre. Vill inte bli sjuuk! Kom på att det känns som om jag gått miste om hela hösten. Vart har alla mina årliga långpromenader tagit vägen? Svampplockning? Korvgrillning i skogen med släkten? Jag hann verkligen inte med! Får ta vara på vintern så mycket jag kan istället, inleder väl imorgon när jag och mamma ska in till stan för den första julshoppingen! Iih, längtar!


Medge att den är vidunderligt vacker, älskar första gången hon går upp i falsett

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0