Kan detta snälla hända mig?

Evanna Lynch, som numer spelar Luna Lovegood, var ett hysteriskt Harry Potter-fan innan hon fick en roll i filmen. Förstå vilken dröm! Jag borde också ha en roll! Vem skulle egentligen kunna spela bättre? Jag skulle inte ens kräva ersättning! Fast haha, tänkt hur fult det skulle vara när ni såg mig i skärmen med en lång dräkt och trollstav. Hade ju aldrig kunnat sluta le! Ibland, och nu ska jag erkänna en sak för er, fantiserar jag om att jag är med i Harry Potter. Innan tänkte jag alltid att jag och mina kusiner var ungefär som Harry, Hermione och Ron, alltid i färd med att anta ett nytt äventyr (alla vi, även om Sara inte är lika insatt, älskar HP). Jag vet inte om mitt intresse är på väg att eskalera till en besatthet, men det växer ta mig fan hela tiden. Man skulle ju kunna tro att det avtog med åldern, men icke! Harry Potter-världen är garanterat historiens mest mästerliga påfund!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0