Idolfredag!

Så var de första julklapparna inhandlade (dock har jag bara valt ut till mig själv, alltså inte köpt några egna, men det funkar ju tveklöst också)! Har haft en dundermysig dag inne i stan med mami, vi shoppade i flera timmar och åt lunch inne i Gallerian. Fick med mig ett bra köp hem, ett dåligt (identiskt med något jag redan har, men var helt ytlös, varm och trött så kopplade inte likheten inne i H&M:s omklädningsrum) och fick även span på något jag antagligen köper med mig hem imorgon när jag och Martin ska på Stadsteatern. Vuxenpoäng kirrade. Helge har bjudit oss till hans senaste teater, Sit down tradgedy, så som ett gift par ska vi minsann bete oss riktigt kultiverat!

Nu skulle jag egenligen befinna mig på en buss på väg mot Issa, men jag är tyvärr på god väg att insjukna i någon slags influensa, så för att vara på säkra sidan inför imorgon stannar jag helt enkelt hemma istället. Idol har precis börjat och mamma har suktat med en Lindh chokladkaka smak havssalt, så utsikterna inför kvällen ser ändå goda ut. Vill verkligen inte bli sjuk, det är nog det absolut tråkigaste jag vet. Ska stoppa i mig alvedon och gosa ner mig under en filt nu, hörs senare♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0