Idag har jag... (typ pekbok för småungar)

Druckit 50 liter kaffe (första gången sedan innan lovet jag vaknade halv sju, och för att göra plågsamt plågsammare så hade jag det vidunderligt skönt i min älskades famn i en mjuk, varm säng!)



Varit i skolan, kom nyss hem. Ja, jag satt själv när bilden togs, hoppas innerligt ingen upptäckte. Jag pluggar alltid ensam, annars blir ju inget gjort bland allt kackel! Blev för övrigt sorgsen över att Martin inte var här hemma och hälsade mig välkommen, hade nästan börjat vänja mig.



Varit överlycklig över vårt chokladskafferi här hemma. Men nu är jag banne mig sugen på en rejäl naturgodispåse, snabbesök inne på Ica sen tror jag minsann att det får bli! 

Nu ska jag plugga svenska innan jag drar iväg på BP:n med Felli!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0