HP for life

Hola! Har nyligen krigat mig fram till skolan, frågan är om det någonsin kommer sluta snöa? Enligt nyheterna ska det dessutom bli 20 minusgrader imorgon, känns som om det är läge för overallen att bli trendig igen! Idag har jag en lång skoldag och slutar inte förrän halv sex, kanon. Har i alla fall någonting att se fram emot, för efter skolan ska jag, Herr Harg, Issa och Grims på bio och se Harry Potter (igen för min del då, fantastiskt!). I helgen ska Henrik också titta på den en gång till. Vi resonerar som så att man måste se filmerna åtminstone två gånger på bio, för att man riktigt ska hinna smälta och ta in alla detaljer! Är nästan lite nervös, känns som om jag på något sätt ska presentera mitt verk för mina vänner! Åh, längtar♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0