HELLO GORGEOUS

My baby just left me (i en ganska pinsam sitiuation så att säga....), slänger nu i min lunch innan jag ska övningsköra till morfars grav med familjen och tända ljus. Därefter blir det BP, tyvgrr utan Fellan som nu är återstationerad på hemmaplan och därför jobbar på bion ikväll. Appropå bio, så var Wall street antagligen en av de sämsta filmerna jag någonsin sett. Det var ingen action, ingen romantik, ingen spänning (förutom när aktierna dramatiskt föll) och absolut ingen drama överhuvudtaget! Ingen höjdare direkt. Vid ett tillfälle misstänkte jag och Martin att personen bredvid oss faktiskt sov. Ironiskt nog hade jag också felbokat, istället för platserna längst bak så hade jag ordnat oss ett par biljetter till stolarna allra längst fram... Supertaggade biomänniskor. Vi hade i alla fall en jättemysig kväll, som alltid, thank you darling!

 
På thai- och sushi-restaurangen innan bion, så vacker älskling!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0