HEJHEJ!

Åh, blev plötsligen helt svintrött! Har ägnat de senaste timmarna åt städning av huset, som vanligt med Queen på högsta volym i bakgrunden. Nu känner jag mest för att ta en powernap, vore perfekt med 20 minuter. Om ett tag ska jag åka till min fruga Issa för att middagsdejta, supermysigt! Kvällens fortsatta planer är ganska öppna, vi funderar på att ha en spelkväll men det är inte så många som har nappat på idén tyvärr, haha. Kanske blir det filmrace, gottismys, uppsöka resor till våren (??? Jaa Issa, det var bra!), eller partaj. Får se hur långt jag klarar mig med de uppskattningsvis 117 kr jag har kontant i plånboken, helt sanslöst det här med kortet alltså! Hur i allsindar ska jag klara mig under helgen? Jag handlar fan någonting varje dag.


Jag och Issa i Alanya.Gud vad länge sen det är vi var där nu!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0