Heeeyyaa

Tar en snabb paus från städningen här i huset för att kolla facebook och såklart - blogga! Usch, mår inte så bra idag, den där satans kyla har satts sig i huvudet och aningen i halsen också! Snacket på Forell-skolan gick i alla fall kanonbra, och jag påmindes om hur mycket jag älskar att så på scen. Nu låter det som om jag tror att jag brukar stå och dansa, sjunga eller spela teater, men jag har tyvärr inte alls en sådana särskilda begåvningar (även om jag personligen tycker att jag har tillräckliga kvalikationer för att bli skådespelerska!). Men scen-framträdanden i allmänhet, tal, föredrag, debatter.. Jag skulle vilja ha föreläsningar runt om i landet om stress, press och ätstörningar. Turnera i Sverige ungefär, haha, *hej-jag-har-Blondinbella-som-idol". Lite smågeekig dröm egentligen, men jag skulle verkligen tycka att det var roligt! Jag skulle också vilja föreläsa om hur fel prostitution är, är hejdlöst trött på alla som försvarar det. Åh, nu blir det ett abrupt slut, mitt te har stått och dragit i typ tio minuter!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0