Godmoooooooooooorgon!

Aoooooooooowtchhhhhhhhh, en tand (tror det heter visdomstand?) håller på att växa fram längst bak i käften, känner mig helt totalt bedövad!!! Trodde man skulle slippa det där med tandväxt när man är 17, snart 18 år... Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ska ha en kusindag med hela skaran (Sara, William, Tim, Julia och Lina). Myyyyyysis! Har hunnit läsa igenom psykologin, tänkte först stiga upp rätt tidigt för att hinna plugga PA (projektarbete), men sen kom jag på mig själv med vansinnet. Jag har faktiskt lov! Låg istället kvar framför Sex and the city, sånt som jag annars aldrig gör på mornarna eftersom jag alltid hetsar upp. Ska verkligen ta vara på att jag är ledig! 

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0