Fars dag

Helloo ♥ Kom nyss hem från gymmet och väntar på middag (oxfilé, mums!) vilket jag starkt förtjänar efter min intensiva gymrunda. Först 45 min på löpbandet och sedan 1 timme BP, ingen rast ingen ro här minsann. Ungefär såhär ser jag ut numer:



Nä men allvarligt, ska lägga av med BP:n faktiskt tror jag, inte för att jag på långa vägar är på väg att bli sådär, men jag är fan skraj för muskler på tjejer (såvida de inte sitter på ben/rumpa). Ska nog köra spinning två gånger i veckan och typ springa två gånger eller något istället. Nu är jag så stark som jag vill bli! Undra hur det blir med träningen när jag opererat brösten? Tror inte man får springa på 3 månader, panik! Jag har förresten bestämt mig. Jag ska göra det. Jag är livrädd och skakis, men jag ska fan i mig göra det! Operera mig alltså. Hello beach 2011!
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag bara undrar, vad för typ av operation är det du ska göra? Förminskning, förstoring, lyft?

2010-11-17 @ 18:12:27
Postat av: anna

hej! abolut en förstoring, haha :)

2010-11-18 @ 16:10:56

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0