Do you wanna die happy?

Hej alla finisar♥ Har just ätit middag med mami (som jag lagat *stolt*), pappa jobbar över och Henke tränar. Nu ska jag plugga svenska innan Henrik kommer hem, för då ska vi börja ladda inför imorgon med så många Harry Potter-filmer vi orkar se innan vi somnar! Egentligen skulle vi ha ett heldags-race imorgon, men nu jag kan inte längre på grund av ett möte med en Manhammar, SSU, angående mitt projektarbete. Ska bli superintressant! Vi ska mötas på ett café på Götgatan, känns hur proffsigt som helst. Tur att mitt bankomatkort kom idag, då kan jag stanna kvar i stan efter mötet och shoppa lite innan bion (vi har studiedag). Helst en mantel dårå för att matcha kvällens tema, men tror det blir ett par till höstskor istället. Kramkalas!


Strävan bör ligga i att kunna dö här och nu, utan att känna ångest eller ånger över vad man antingen gjorde eller inte gjorde.  I♥my life


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0