Det enda jag vill plugga nu är juridik, och samhälle såklart

Fick styra om lite i min pluggplanering eftersom jag uppenbarligen glömt att skicka all viktig information till projektarbetet från skolans datorer som jag behövde idag, blir en heldag på onsdag istället... Har suttit med en uppgift i Etik- och livskunskap nu, men känner mig jättefrustrerad. Den får bara vara på 2 sidor! Allvarligt, en inledning och ett avslut typ? Nu måste jag hur som helst övergå till psykologin, har prov på torsdag. Ikväll är det 70 min spinning med Fellan, senare kommer förhoppningsvis min pojkvän hem till mig!



En annan bild från skolans marknadsföring, känner mig sjukt delaktig! Ska faktiskt åka runt på olika skolor också och prata om Tyresö Gymnasium om jag uppfattat det rätt? Fotograferingen idag gick för er som undrade givetvis åt skogen. Det skulle vara en hemsk närbild, som snarare lär ha en avskräckande än en lockande effekt på framtida elever. Känns fantastiskt att den ska upp på hemsidan! Men allvarligt, jag kan inte le naturligt på kort! Det blev någon skev och skakig variant, åsneföl såklart Felicia, gräsligt!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0