Deppinlägg

Jag är superstressad, på gränsen till att dra täcket över huvudet och vakna tills jag har tagit studenten. Jag hatar mig själv när jag blir stressad, av många olika anledningar. Jag kommer nog vara en person som är stressad livet ut. Förutom under mitt underbara sabbatsår som jag längtar så sanslöst mycket efter, fyfan vad jag ska njuta! Innan ville jag plugga utomlands under det året, men den idén har jag starkt skjutit åt sidan. Jag ska inte plugga ett enda skit, för tänk hur stört mycket jag har pluggat och kommer att behöva plugga ändå! Juristlinjen blir ju inte direkt en 4.5-årig semester. Trampade bort en del av stressen under spinningen i alla fall, träningen har verkligen blivit min räddning från att kräkas på allt och återbli den självdestruktiva tjej jag en gång var. Åhh, ge mig en veckas solsemester, eller en weekend till Paris! Så evinnerligt trött på skolan, på att behöva gå dit med en klump i magen, på att ekonomerna är på tre veckors praktik, på att vara rädd att inte räcka till. Jag behöver en paus från vardagen.


Vilket paradis....

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0