Den fantastiska dagen är kommen!

Wohooooooo, äntligen är det Harry Potter-premiärdag!!! Gissa om jag är spänd?! Har nyss skrivit ett litet tal till engelskan imorgon, skulle handla om favoritbok, och naturligtvis skrev jag om Harry Potter. Vet inte om jag börjar gå över gränsen nu? Märkte att det inte direkt var det enda sparade Harry Potter-dokumentet i min engelskamapp heller, har visst skrivit om HP åtskilliga gånger förut...

I alla fall, ska hoppa in i duschen nu och fixa mig inför mötet. Hoppas han inte ställt in sig på en intervju, tycker det blir enklare att prata och fråga helt spontant. För mig är det mest givande att föra en diskussion kring ämnet, speciellt med en kunnig person, för då släpps helt nya idéer loss i min hjärna. Vi hörs ikväll, då får ni höra mitt expertuttlåtande om filmen! (Jag vet att vissa börjar tröttna på mitt tjat om HP (Felicia..), men lovar, idag är sista dagen, på åtminstone ett tag!).

PS: Fell! Vill du vara en riktig raring och en gång för alla fixa min urtråkiga header? Min urusla pojkvän var inte kapabel nog.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0