Cold morning

Godmorgon alla fina! Mår fortfarande inge vidare, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men känner ni igen den där dova känslan som lägger sig som ett passiviserande pulver i hela kroppen, så förstår ni hur läget är. Humöret är ändå på topp eftersom familjen hade Harry Potter-quiz under frukosten, jag scorade alla 25 poäng! Bra start på den här lördagen! Nu måste jag börja göra mig iordning inför teatern, ska möta upp älsklingen i stan om ett tag. Men förresten, hur i hela friden kunde Andreas Weise ryka i Idol igår? Nu har jag nästan ingen lust att titta längre, fyfan han stod ju för en stor del av showen. Istället klamrar sig Olle fast, nä usch honom har jag velat ha ut ett bra tag! Kvällens bästa framträdande stod hur som helst Jay för, jag hade fan rysningar under hans andra låt! Lägger in den senare för er som missade det musikaliska undret. Nog med Idolprat, nu:sminkning.


Kommentarer
Postat av: flue

alltså HELT SERIÖST, kan du sluta prata om harry potter i varenda inlägg för jag slutar läsa snart?!!!!!!FANNN!!!!!!!!

2010-11-20 @ 13:33:56
Postat av: Anonym

</3 som om jag skulle säga att du aldrig fick nämna monki,..

2010-11-20 @ 20:42:49
Postat av: FLAX

MEN JAG NÄMNER INTE MONKI VARJE MORGON OCH HAR DEFINITIVT INTE SPEL OM DET!!!!!!

2010-11-21 @ 00:19:16

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0