Begär efter ett 18-årigt liv

Har nyss varit i centrum och fikat på Espresso House, även förkortat EH, tillsammans med Isobelo. Jag är deprimerad på grund av att jag måste ha vinterjacka (det går inte att vara snygg i dem), på grund av att jag har korta naglar och risiga nagelband, på grund av att jag måste köpa nyss löshår och på grund av att jag antagligen inte kommer operera mig förrän efter jag tagit studenten. Nu blev jag deprimerad över att jag är på väg att bli stor också. Jag vill fixa mig, sminka mig och festa. Istället ska jag laga middag. Och ordna upp någon strategi inför morgondagen, har fortfarande inte tänkt över vad jag bör säga uppe på scen.


Om jag vore 18 skulle det varit lill-lördag idag! Snart jävlar smäller det, wooop wooop! Shit. Jag längtar som en dåre. Vad töntigt det blir nu första gången jag ska ut, kommer ju inte kunna sluta le. Och när alla vet hur mycket jag längtat också. Haha. Måste träna på minen jag ska ha när jag kommer in i salen (eller vad det nu kallas där man rör sig). Kan ju inte se för förväntansfull ut. Antagligen kommer jag vara så nervös innan att jag super alldeles för mycket och inte ens blir insläppt.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0