Act your way, I'll always act mine

Hej alla fina! Nedan följer en informationsbeskrivning av dagens flöde fram tills nu.

1. Vaknade kring 8, åt frukost i sängen framför.... Sex and the city - såklart! Charlotte har nyss hittat mannen som hon kommer gifta sig med senare, åhhhh... Charlotte är så otrolig vacker för övrigt!



2. Tog bussen till centrum för att träffa min älskade Fells som äntligen kommit hem från Falkenberg! Blev en fika på Espresso house (tog iste för första gången, smarrigt!) och sen lite shopping. Köpte en partyblåsa, förbereder min intensivt inför min nalkande 18-årsdag. Har två problem gällande shopping förtillfället: mitt kort är spärrat (jag var rädd för bedragaren) och jag måste därför låna pengar av Henrik. Dessutom är det svårt att köpa kläder nu, eftersom jag inte vet om jag blir en storlek större när mina nya bröst är på plats. Nu töjer jag alltid ut tröjorna innan jag köper dem bara för att se om det finns lite extra space, men svårt att veta i alla fall!



3. Kom hem och gjorde iorning fruktsallad till lunch, fantastiskt! Banan, apelsin, päron, äpple, kiwi, russin, riven choklad.



4. Satte mig ner med mitt PA. Tvingas jag göra cirkeldiagram en enda gång till, så lovar jag att jag slänger ut datorhelvetet genom fönstret.

Om någon timme ska jag till bion för sista gången för some work, alla mina små pinglor åker iväg på kryssning ikväll som jag som 17-åring inte har behörighet för. Skittråkigt! Inte för at jag ska deppa för det. Jag ska hem till älsklingen istället, ohhh♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0