1:a advent!

Herregud, jag grät igår under sista avsnittet av Sex and the city. Så fasansfullt bra!!!! Är helt ledsen nu, serien har blivit som en andra värld för mig! Tragiskt på sitt sätt, men hur som haver sant! Till något gladare... Första advent idag!



Snöar gör det ute också, passande men i och för sig inte särskilt överraskande eftersom det inte gjort någonting annat under de senaste dagarna! Känner att det börjar räcka, älskar snön, men det är så ryskligt kallt ute nu. Igår kändes det som om mitt huvud skulle implodera till följd av kylan. Lär stanna inne mestadels idag, även om det vore mysigt att möta upp pojkvännen på något café och ta en adventsfika. Vi får väl se vad han är sugen på, jag gissar nämligen på att han är väldigt bakis idag. Själv är jag fortfarande sjuk, men nu är det på väg att vända som tur är. Borde sätta igång att plugga omdelbart faktiskt, ligger en hel del efter i min planering som jag vanligtvis så slaviskt följer. Hoppas viljekraften kan hitta sin väg tillbaka...


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0