You want love? We'll make it

Finally, home! Ännu en uuuunderbar dag! Visserligen började den 8.15 med nationellt prov i matte och sista uppgiften gick åt helvete, så det var förstås inte så kul. Skolan började dessutom brinna i fordonssektionen (vilket i och för sig gjort sig förtjänt av en utförlig redogörelse, eller vad säger du Freud haha?), men det hanterades väldigt fort. Till sista lektionen, turism, skulle jag befinna mig ute på vackra Djurgården för en stadsvandring, och eftersom jag inte känner någon i min grupp lyckades jag få med mig Malin och Freddie in (TACK ÄLSKLINGAR). Jättemysigt, tog båten över! Väl på plats märkte vi att jag missat min lärare, så det blev ingenting av det hela (jag ringde henne naturligtvis så att läget var under kontroll). Då åkte vi istället in till Drottninggatan och shoppade lite, var på jakt efter en bikini men det verkar ju vara omöjligt. To be continued! Efter att vi svettats klart och förlorat hela vår yta (internt) så åkte jag till min beloved boyfriend. Vi satte oss vid vattnet med två av hans kompisar och myste i solnedgången (även om Mart spenderade halva upplevelsen på andra sidan av mig, eftersom jag avsiktligt brytit hans cigg). MEN DET VAR MYSIGT ÄNDÅ MIN LILLA PLUTTILLIPLUTTÄLSKLING!!

I will now go to sleep! Imorgon är det Kaveln (maskerad + stafett), skulle kunna vara kul om min klass taggade lite! Som det ser ut nu är det bara jag, Mag och Fred som är sugna på att vara träd. Killarna vill vara utklädda till kaniner. Bara för att jävlas.

 


Kommentarer
Postat av: freud

hahahha vilka turister

2010-05-19 @ 09:02:12
Postat av: Anonym

i llooooooove it!!

2010-05-20 @ 20:13:41
Postat av: Anonym

i llooooooove it!!

2010-05-20 @ 20:13:52

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0