VÄRDLENS BÄSTA VÄN FYLLER 18 ÅR!!!!

VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL MIN UNDERBARA BÄSTA VÄN FELICIA MOREAU SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!!!!!!!! VI HAR KÄNT VARANDRA I PRINCIP HELA LIVET, OCH SOM SAGT: JAG SKA TA MIG FAN DÖ MED DIG VID MIN SIDA. ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har nyss anlänt till skolan och väntar på Issa, Tove, Jennifer, Maggie och självklart Felicia.... Vi har ordnat med en överraskning till vårt underbara födelsedagsbarn *schhh*!! Därefter har vi nationella prov i engelska, känns lagom kul eftersom jag är ganska så säker på att jag dragit på mig feber. Jag har blivit smittad (.....av...... my man hehehe). Massor med kärlek, speciellt till Felliflue!







Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0