Ross (till en arg och gravid Rachel): Actually, we should ask the doctor if she knows how to deliver a baby from someone who's half human and half pure evil!

Can't remember the last time jag låg i sängen flera timmar och tittade på Vänner, but I've missed it! Surely, jag hade behövt plugga och jag vet inte vad det tagit åt mig, men att slöa då och då är sannerligen underskattat och jag gör det verkligen aldrig! Funderar på att köpa hela Vänner-boxen själv, Manda börjar bli galen på mig när jag hela tiden lånar hem hennes skivor hehe. Har verkligen ingen lust att resa på mig what so ever, men jag borde strax göra det eftersom jag ska till Manda om en stund. Ikväll ska vi go loco med en varsin spritflaska, wo to the crazy ho


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0