Tidig söndag, wiie

Godmoooooooooooooooorgon! Kolla klockan!!! Vaknade redan vid åtta, blev en väldigt tidig hemfärd för mig igår (släntrade in strax efter tolv). Igår firade vi alltså Fells igen, men den här gången var det lite party med våra underbara vänner! Hade jätteroligt och gjorde följande:

1: Tränade tillsammans med Issa på att dansa på bardisker i Alanya hela kvällen (resultet är inte så jättebra)
2: Åt massa goda saker
3: Drack precis lagom mycket
4: Sjöng (eller okej, mest skrålade och skrek) så mycket att jag nästan tappade rösten
5: Träffade Elin som jag inte sett på evigheter

När de stora barnen vid halv tolv skulle dra vidare till krogen, var tanken att resterande skulle hem till Jonathan och forsätta kvällen. Emellertid blev jag dyngsur på grund av spöregnet, och var dessutom rejält förkyld, så jag fick skjuts hem istället. Därför kan jag vara uppe redan nu, perfekt, hatar att sova länge. Idag ska jag först till IKEA och sen jobba (det sista blir en liten utmaning eftersom jag antar att det inte uppskattas att man snörvlar... får kämpa emot). Nu ska jag äta frukost med mamma och pappa (Henke är i Polen med skolan för att besöka tidigare koncentrationsläger, precis som jag gjorde i nian).

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0