Teenage dirtbag

Här sitter jag och knaprar på naturgodis..... Wohoooo.... Har sovit två timmar nu också såhär på eftermiddagskanten, så känner mig lagom fräsch och mosig. Inget speciellt att rapportera. Håller i och för sig med en minirenovering av rummet; soffan ska ut och ersättas av en stor, svart byrå. Så jävla efterlängtat, äntligen kan jag ha delar av garderoben inne i själva rummet och dessutom kommer det underlätta mitt tevetittande (orkar inte med en förklaring). Underbart. Aaaa men nu ska jag nog ta och titta på Hollywood-fruar som jag missade igår *längtar*. Borde egentligen ta mig en liten löprunda, men jag är helt enkelt för lat för det!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0