Om menlösa presentatörer

Jaa hooooooooooooooooooooho! Blev inget bloggande igår, fullt upp / busy woman. Skola, jobb och sen kom min älskling hit och levde rövare! Idag har jag skrivit mitt sista historiaprov (varför är jag konstig och tycker att det känns tråkigt?) samt haft den mest meningslösa svenskalektionen ever. Har nog inte haft så tråkigt på länge faktiskt! I cirka en timme satt jag och lyssnade på när folk i malande och entonig ton presenterade böcker de hade läst. (Raderad text full med spydig kritik). Den sista kvarten blev jag och Oscar sådär hemskt fnittriga åt de mest besynnerliga saker, jag höll på att explodera!! Var nära att jag lämnade klassrummet tillsammans med honom när han inte såg någon annan utväg än att gå ut, men jag nöjde mig med att sätta mig längst bak och med ett osedvanligt intresse koncentrerade jag mig på golvstrukturen den resterande tiden.

Nu ska jag läsa DN, äta mällanmål och sedan plugga!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0