No inspiration concerning this

Jag suger. Astaggad på att ta fram min nya Spotify-lista, och så fattar jag inte var själva ikonen är någonstans???! Så himla givet att jag inte klarade av det.


.............Jobbet flöt på. Ibland undrar jag ändå om jag är så lämplig, med tanke på hur bitskt mitt humör kan vara. Jag står verkligen inte ut när folk är (obefogat) otrevliga, it's not in my nature to take it!!! De flesta gästerna är hur trevliga som helst och vi kan skoja på om lite av varje, men så finns det några få som jag bara vill hälla den skållheta frityroljan över! Hatar att jag får bita ihop, pressa fram ett leende och be om ursäkt för något jag inte alls vill ursäkta mig för. (Om någon chef läser: jag är verkligen världens trevligaste, always!).

Nu ska jag äta glass med chokladsås, pussisar♥


Kommentarer
Postat av: Martin

Jobbar du på donken?

2010-05-17 @ 12:13:10

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0