Mors dag!

INTENSIV DAG PÅ JOBBET kan med eftertryck konstateras, inte en enda lugn stund på mina 4 timmar! Drog dessutom på mig två rejäla utskällningar från vuxna människor som uppenbarligen inte blivit uppfostrade på rätt sätt (en av dem fräste "hörrududu fröken Anna" samtidigt som han pekade på mig med ett flottigt finger innan han började gapa på riktigt). Skönt att komma hem och äta en underbar Mors dags-middag med familjen och morbror, grillad röding och lax blev det - uuuuuunderbart!!

Nu ska jag skriva ett Mors Dags-kort och gömma det under mammas kudde, så att hon blir jätteglad och helt tårögd när hon hittar det. She will love me so much! Annars händer inte så mycket mer spännande ikväll, ska förmodligen sätta på en kopp te och krypa upp i soffan med en bok (Mia Skäringers med andra ord, riktigt rolig!). LOVE LOVE LOVE (and a little bit more to Freud, thinking of you my dear).


Kommentarer
Postat av: freed

<3<3

2010-05-30 @ 21:56:18

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0