Idag mår man som man förtjänar

Valborg blev i det närmaste helt perfekt! Enda egentliga minuset är väl att någon jävel snott min kofta, äckligt. Vi (ca tio tjejer) började kvällen hemma hos Fredrika och grillade (Maggan var mästerkocken). Självklart kom det tyvärr en liten skvätt, men vilket Valborg regnar det inte? Vi kunde ändå sitta ute, under tak, så det gjorde ingenting. Därifrån rörde vi oss så småning om till Patric som ordnat med galenskaper med underbart folk, men jag och några av de andra åkte ändå snart vidare till en Jim eftersom det fanns vissa lockbeten där. Någon gång vid tretiden traskade jag, Manda, X och Y hem till Y (efter att jag och X uppenbarligen blivit utelåsta) och jag somnade omedelbart. (Det ryktas om att jag snarkade förfärligt, men DET GJORDE JAG INTE!!!!! Jag sover alltid som en söckersöt prinessa). Vi vaknade gräsligt tidigt och har varit igång sen dess lite här och där. Nu kom jag nyss hem, ska lägga mig och sova lite till tror jag så att min hemska huvudvärk ger sig! Puss♥




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0