HOOOOOOOOOOOOOOHO

Oh my god, fick stå i egen kassa redan idag!!!!!!!!!!! Helt panikartat alltihop, herregud!!! Tur att jag har små happy helpers som får bistå med sitt kunnande när mitt eget allt som oftast tryter. Helt omöjligt att göra alla gäster nöjda, men speciellt en händelse var mer förfärlig än någon annan: en gammal söt dam får inga bestick till sin sallad (det fanns bara på lagret, och jag kunde inte lämna kassan mitt i rushen) och så säger hon med sorgsen röst och ett tappert leende "jaha, ja men då får jag äta med händerna då". Åh det svider i mitt hjärta.......... Helt galet jobb verkligen. "JAG VILL SE ER SPRINGA NUUUUU" tjöt en person till mig och en annan ny. It's so wild. Det gick ändå hyfsat bra alltihop, back in three days... Nu ska jag äta vårrullar (samtidigt som Manda är på skiva, life´s a bitch), wihooooo♥

Kommentarer
Postat av: freud freudson

du är så duktig!

2010-05-02 @ 23:21:53
Postat av: Lu

att behandla personalen som djur

2010-05-03 @ 15:04:34
Postat av: Anonym

PARTYMANDY!

2010-05-03 @ 18:25:33

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0