Honey, you've got it all

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopsie,

skevt med uppdateringen när det är så underbart väder! Igår var det full rulle hela dagen, så det fanns ingen tid att skriva. Först var det givetvis skola och därefter åkte jag in till stan med Issa och Tove. Vi shoppade och åt middag på älskade Muffin Bakery där our friend Viktor jobbar som en tok. Efter ett tag kom också Fellan, Nima och Elin och slog sig ner. Kring halv nio började jag tänka på refrängen och tog mig mot Alléplan för att vara med min älskling. När jag kliver av bussen möter jag Frida och Jessica, som är helt galna och ropar att Laila Bagge och Nicklas Wahlgren befinner sig inne på Alfa videostar (tydligen bor de i Tyresö)! Såklart smyger vi oss dit och spionerar - lägg till mycket odiskret. Jag och Frida kunde dessutom inte hålla oss ifrån att vinka när de åkte iväg... Men de vinkade tillbaka, so everything is alright!! Kunde äntligen slita mig från Allé. Jag och Mart promenerade ner till vattnet och mötte upp Marcus och Nicklas (inte Wahlgren). Där satt vi och hade det jättemysigt tills vi började bli plågsamt medvetna om myggorna och vi begav oss hemåt (eller ja, jag och M hem till honom).

Idag har jag varit på Tyresö slott med Maggs och Mands, wonderful! Ikväll har vi gäster. Måste faktiskt stanna hemma, have some study to to..... Har köpt godis i alla fall, wohoo................

    

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0