Hey soulsister

Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooho............................

Mandisen lämnade mig just, so now I'm a lonely girl with nothing to do. HAR INGENTING ATT PLUGGA ENS. Så nu ska jag väl ägna kvällen åt att vilja vara med någon som inte kan vara med mig och kanske äta lite glass om det finns kvar i kylskpået och förmodligen ta ut mitt slitna löshår och spekulera lite mer kring en eventuell färgning. Min samhällslärare sa nyligen "hey fuckface, hur fan kan du gå med en sån där utväxt?", så jahapp där blev jag lite tagen på sängen eftersom jag inte förstod att det faktiskt syntes. Jag trivs bäst i svart (antagligen på grund av kontrasterna), men svart funkar inte nu till sommaren.. Samtidigt är jag förjävlig i ljust.  As you might see, I've got problems. I vilket fall, idag såldes soffan så nu är jag jättetaggad på min nya byrå som ska installeras på söndag!

Men nu säger vi PUSS.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0