Here I am baby; signed, sold (?), delivered, I'm yours

Hoooohoooooo yes I'm alive, men busy bloggare som man är fanns det ingen tid för update igår! Vaknade vid elva och fick fixa mig fort som tusan för att åka in till stan med papi. Vi gick och såg Avatar, och även om vi trodde att vi skulle vara ensamma i salongen var det helt fullt! Underbar film, loved it. Efter filmen gick vi runt lite i stan, och sen mötte vi upp mamma och gick på restaurang (fr: råbiff. Hr: grillad röding med tillbehör. Er: cappuccino med chokladpraliner. Sjuuukt gott!!!). Henke är i Finland med sitt innebandylag, så den parveln kunde inte direkt följa med. Senare på kvällen åkte jag till Mart. Sov ändå hemma, för idag måste jag tvinga mig ner och plugga matte. 4 timmar nationella på tisdag och jag har inte full koll, så min förmiddag ser ut att bli hemskt tråkig.....



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0