"Hej, det är jag som hör av mig, ja jag kunde inte låta bli" - (Mag!)

Det är bara det att jag ska döda en på mitt jobb som driver mig till vansinne. Det, och att samma incident (springa utanför Centralstationen i McDonaldskläder) inträffade idag också - is this what we call a habit? Annars går jobbet utmärkt! Kollade mina sommartider också, verkar bra förutom att jag jobbar på skolavslutningen och dagen efter midsommar.

Kul Maggie att du också är på väskstigen (bloggstalker), jag med. Ville bara nämna det, helt utan orsak och verkligen helt utan intresse för någon annan. Ikväll hoppas jag att jag ska träffa min älskling, men vi får se. Har rätt mycket plugg och eftersom jag nyss kom hem har jag ingen lust att röra på mig ever again.............

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0