Everyday I want you more and more

Åh vilken underbar dag! Med mina (förbannade stolta) nordiska anlag har jag givetvis bränt mig, men det är sånt man får ta! Lika bra att grunda innan Alanya, annars riskerar jag bli en kokt hummer när jag är där (vilket jag antagligen lär bli vilket som). Efter att ha varit i skolan och hängt med mina älskade vänner and my boyfriend några timmar så åkte jag, Maggie, Freddie och Liza för att ta igen en rest i simning. Det var ungefär då jag insåg att det är dags för mig att gå i idé till i höst, cuz it's not always fun to be white. Nu kollar jag på Hollywoodfruar och fruktar inför fyra timmars nationella i matte imorgon..... Pussar!♥

 


Kommentarer
Postat av: Patte

Alanya? Fan vad najs! När då?

2010-05-18 @ 18:10:10
Postat av: freddddie

älskar alla dagar med oss

2010-05-18 @ 21:24:04

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0