Den himmel jag trodde fanns, ska jag hitta där nånstans

När jag föll in i apati inför hela livet
Började jag för första gången tro på någonting större än mänskligheten
Det hjälpte mig, så mycket även om det för många säkert låter löjligt

Morfar, älskar dig ännu.

För att specifiera tror jag mycket kortfattat inte på en enda "Gud" utan mer som på en andlig kraft. Jag är ännu lite osäker på om jag tror att den kraften i själva verket utgår från oss själva, eller om vi får hjälp på traven av en överhöghet.

(Inte för att vara jättekristen, men låten nedan är så fantastiskt vacker)



Kommentarer
Postat av: Sandra

håller med, låten är jättefin!

2010-05-03 @ 20:09:24

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0