5 maj 2010

Trots att jag fick G på mitt matteprov (oförklarligt egentligen, handlade om att jag var tvungena att redovisa att jag visste att exempelvis vinkelsumman i en triangel är 180 grader innan jag använde mig av formeln, men shit the same, jag var rasande då detta är mitt första G EVER, ska självklart göra om det, men i vilket fall, lång mening med många kommatecken slutar nu) och även trots att en hög luffare med löv i håret försökte ge mig en fet kyss idag på jobbet och ja, till och med trots att jag var tvungen att köpa ett 6-pack strumpor idag (vilket är den tråkigaste utgiften en människa kan ha) - så är detta en väldigt, väldigt bra dag. Maybe you know why, maybe you don't............... *I will keep my secret*.

Äsch, en släng in i duschen är nödvändigt och sedan lite uppröjning i mitt kaosartade rum till följd av utkastad soffa. Därefter = BEDTIME for sleepy Anoewf. Pussisar♥♥♥

Kommentarer
Postat av: flue

Hur fan får du göra om dina prov bara för att du får G, det får fan i helvete aldrig jag göra? Vad är det för jävla stil, ska fan prata med dom imorgon. Aja.



Grattis till you know what, i'm soo happyyy!!!!! Och förlåt om jag är avlägsen men är fort. dränkt och mitt liv suger fortfarande but i will be back om två veckor typ okej? :) <3 puss

2010-05-06 @ 01:01:52
Postat av: Anonym

taaaaaack hihi :D & jaa, jag blir galen, får aldrig tag på dig!!!!!! ringer dig i denna sekund!!!!!

2010-05-06 @ 18:40:19

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0