Bikbok

Hellu babes, hoppas ni inte glömt att det är här ni ska kika in nu! Sitter i en datorsal med Freddie, läraren är på möte och har lämnat oss uppgifter = ansvarslöst arbetstagande från elever. Lallar runt på lite bloggar och klädhemsidor. Upptäckte att jag måste shoppa på Bikbok snarast. Provade klänningen igår men den var tyvärr lite stor i ryggen. Borde förmodligen testa den igen för damn I love it (betydligt snyggare i verkligheten, den är tight vilket inte framgår i bildformat):

           

Kommentarer
Postat av: maja

vet du hur KUL DET VAR :D:D vi kände oss som harry potter typ, du skulle älskat det haha!

2010-03-30 @ 17:33:38
Postat av: Anonym

åhhh hahaha fan måste testa!!

2010-03-30 @ 20:33:01
Postat av: magg

Jag testade klänningen idag. UNDERBAR men jättepösig oi ryggen som du skrev......... gahh.....

2010-03-30 @ 20:46:20
URL: http://maggsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh jag vet, så himla synd :(:(:(!!!

2010-03-30 @ 21:10:17

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0