Varför är inte också jag 18 och får hänga på krogen med de andra barnen?

Har bara varit hemma ikväll, jätteskönt i och för sig med tanke på att det känns som om jag inte umgåtts med min familj på evigheter! Ja, lillskiten är ju visserligen på bal (eller ute och dricker vid den här tidpunkten, hua hua) men åtminstone jag, mam och pap har fått en efterlängtad kväll! Vi har ätit choklad, druckit vin/fläderdricka (av principsskäl är jag endast tillåten att lukta på deras vin... Mina föräldrar är riktiga vinälskare så jag har faktiskt lärt mig en del av dem gällande druvor och så vidare appropå någonting oklart) samt tittat på film. Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova! Will miss company though, men om jag somnar snabbt så klarar jag nog av det! Massor med kärlek, pusspuss till alla där ute som vill ta emot mina pussar!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0