VÄLKOMMEN HEM MITT HJÄRTA!

Åhhhhhhh här sitter jag och bokstavligen talat ler! Har precis träffat min kusin som alltså varit borta 10 månader som utbytesstudent, och även som om det känns som en evighet är det ändå som om ingen tid förflutit. Det var jag, hennes familj(er) och några vänner som spänt stod och väntade på Arlanda. Min mage var så himla nervös och jag hoppade till varje gång någon kom från passagen med en vagn full med väskor. Vi hade laddat upp med Välkommen-hem-skylt och obligatoriska Sverige-flaggor och fick lite publik när vi inför videkameran satte igång med ramsan " GE MIG ETT S - S - GE MIG ETT A - A osv). Och så kom hon..... Alla började att skrika och stod där som om förlamade och bara stirrade på henne. Slutligen (eller okej, det kändes som allt gick i slow motion så antagligen redan efter ett par sekunder) bröt jag transen och kastade mig om henne. Åhh min älskade kusin, det var världens underbaraste kram!!! Såklart gick det inte att hejda tårarna heller, åhh vilket fantastiskt känslosamt ögonblick! När hon hälsat ordentligt på alla och vi fått krama henne tusen gånger om (och givetvis, klämt på hennes numer gigantiska, sexiga röv) så åkte vi vidare och åt. JAG ÄR SÅ GLAD, GLAD, GLAD!! Min underbaring is home again♥♥♥♥

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0