Skolavslutning!! SISTA SOMMARLOVET!

Hellu all my loves♥ Idag var det alltså skolavslutning (trots att jag missade hela "cermonin" på grund av en panikartad flykt hem i jakt på solskydsfaktor). The gang åkte till Tyresö Slott och hade picknick, jättemysigt trots att det var lite väl windy. Vid tre åkte jag in till jobbet och stod vrålhungrig i tre timmar och serverade mat till troligtvis mindre behövande. Kom nyss hem efter att ha beundrat min stilige bror som ska på bal idag. Suttit och ätit praliner med mam&pap nu samt mottagit min sommarpresent (fickpengar till Alanya + trisslott - 50 kr klirr klirr - underbart, I love you and will miss you parents!!!).

Ikväll ska jag antagligen vara med min underbara pojkvän, såvida inte han bokat upp något ruggigt kul. Och vet ni.... Imorgon......... DÅ KOMMER MIN FANTASTISKA SARA HEM!! HERREGUD!! ÅRET HAR FLYGIT FÖRBI!!!! JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!!

 






Kommentarer
Postat av: fred

mysiga bilder! haha dina sommarpresenter!

2010-06-09 @ 21:53:32
Postat av: Anonym

i love them <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<33<<33<<3<3<3<3<3<3<3<3 and you <3<3<3<3<3<3<3

2010-06-10 @ 00:03:21

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0