Living la viva loca

Håller på att prova lite kläder inför Alanya, och när jag nyss stod där halvstupa in i garderoben slog tanken mig att herregud vilka totalt meningslösa köp som delvis fyller den! Några paltor hänger ta mig fan med prislappen kvar, försena för retur. Dessa saker inhandlas undantagslöst när jag befinner mig i akut klädpanik, då det är extra riskabelt att förhasta sig. Ni vet när man tänker att "satan, den sitter lite slappt i ärmväcket, och jorå minsann, lite lång är den också.. Men det kan man lätt sy upp! Nja, inte en tiopoängare direkt, men köper jag den inte nu så har jag inga kläder! Jag kommer nog gilla den!"Irriterande. Mycket irriterande. Plagget sys aldrig upp och inte tusan gillar man det bättre några veckor senare heller. Det jag är mest nöjd just nu när jag tittar in är i vilket fall min solhatt. No matter what you say, den är gorgeous! Längtar tills söndag.... För vet ni? Då har jag vaknat till min första morgon i Turkiet! Gissningsvis blir det mycket tjat nu de sista dagarna, men nu är det nedräkning! YIIIHA!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0