Keep u informed

Jag är en usel bloggare på sommaren, I beg your pardon. Har under de senaste dagarna jobbat, träffat Nisse och Maggan, varit på en liten tillställning hemma hos Jonte samt varit med min älskade pojkvän. Idag njöt jag av en ledig dag tillsammans med West och Mand på min baksida. Svenskarna tjatar om hur varmt det är, and I'm like yeahyeah..... I just say Al! I vilket fall somnade jag och Manda helt utslagna i min säng vid fyratiden så stackars Anna knatade (uttråkad?) hemåt. Två timmar senare (men ändå inte speciellt mycket piggare) åkte jag och Mand till centrum och åt kebab respektiver sushi.  Nu har jag nyss visat ett - censurerat - bildspel från Al för mam&pap. Resten av kvällen ska jag ligga i min säng med mina pringles och choklad och titta på Vänner!

Ändrade kvällsplaner: Vara med Elin och Felaj vid Barnsjön!

Kommentarer
Postat av: annaaaaaa

neeeej! min pappa glömde nyckel ... jag sov också. rätt ska va rätt!

2010-06-27 @ 00:03:59
URL: http://westman.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0