iiihhh

Åh här sitter jag och surfar runt på olika kliniker gällande min ♥bröstoperation!♥ Visste ni förresten att man kan genomgå ett "venusbergslyft?"? Hehe.  Har mailat till tre olika kliniker och frågat hur långa väntetiderna är, ska visserligen inte göra det förrän om ett halvår men det är lika bra att vara ute i god tid! Det finns så otroligt mycket information angående olika typer av implantat, komplikationer, förberedelser, efterbehandling... Jag har velat operera mig sedan sexan... CAN'T BELIEVE IT'S HAPPENING! Min dröm-18-års-dag: Jag rullas in i operationssalen, rädd, nervös, överlycklig, ångestkvävd, exalterad. Rullas ut cirka en timme senare, rädd, nervös, överlycklig, ångestkvävd och återigen exalterad. Vid min säng står min familj och närmsta vänner  och sjunger Ja må hon leva (eller Ja må hennes tuttar) samtidigt som de sträcker fram en tårta som är formad som två gigantiska bröst... Hihihihihih okej lite overkill, men jag är så förväntansfull!!!!!!!!!! (Men nu ska jag inte prata mer om det, höga förväntningar raseras så fruktansvärt lätt. Det är lättare att utgå från en ganska plan nivå!)


Kommentarer
Postat av: fred

haha du skrev som om du pratade om venusbergslyftet haha!!

2010-06-06 @ 22:05:22
Postat av: Anonym

Har jag inte berättat om min senaste idé? Känner att en liten uppiffning sådär aldrig sitter fel heheee

2010-06-06 @ 22:18:51

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0