I just can't get enough

As mentioned, katastofal bloggare under sommarperiod! Jag ska ändå göra mitt yttersta för att upprätthålla en någon sånär uppdatering för er, mina kära, om nu detta förfaller vara önskvärt (även om jag egentligen mest skriver för eget intresse). Jag jobbar rätt mycket, och den tiden jag inte gör det försöker jag fylla med underbarheter (påhittat ord), såsom pojkvän och vänner. Har jobbat stängning idag, så kom inte hem förrän drygt en timme sedan. Stängning = städning, en tämligern svag sida hos mig. (Moppa....??).

Nu ska jag sova (längtar gränslöst efter Marty, som i och för sig säkerligen inte längtar särdeles mycket efter mig, eftersom att jag inte längre enbart är en snarkande (?!) val, utan även en hostande).

Hade förresten en underbar midsommar, here's some pictures:












Me and my biggest love

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0