Hey beautiful day!

Godmorgon alla fina! Har varit uppe sen åtta (ogillar att sova länge! Tycker att man ska fånga dagen) och sysselsatt mig med diverse bestyr, som huvudsakligen gått ut på att städa och rensa garderoben. Man har så mycket kläder man verkligen aldrig använder, men som ändå får ligga kvar "utifall att"! Har nyss ätit frukost på altanen och läst Dagens Nyheter (evigheter sen jag läste tidiningen känns det som, jag som annars läser dagligen). Gillar min lilla egna morgonstund, det är viktigt att kunna ta vara på sin ensamhet också! Idag ska jag träffa Manda och kanske Maggie, men bara fram tills tre för vid fyra sätter jobbet igång igen. Positivt är i alla fall att jag trivs väääääldigt mycket bättre på mitt nya donken än det gamla, människorna (både gäster och "kolleger") är så mycket trevligare!


Skön outfit i Alanya.. God I miss it!!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0