Ett fullständigt nyktert inlägg

Ber om ursäkt för mina omogna fasoner - vara full på bloggen, nu börjar det knaka i fogarna minsann! Anlände just hem från Marty, äter lite lunch och ska lägga mig i sängen och titta på Vänner. Igår var en underbar dag, som ni förmodligen uppfattade. My love tog studenten och jag och Maggie fick åka med hans flak (tack tack tack älskling, det var skitkul!). Längtar redan till nästa år igen (även om jag inte kan fatta att jag snart börjar trean...).

Ikväll är det chillkrök med some nice people som väntar, woooooho!









1 månad idag älskling♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Vill informera om att jag och min blogg är återförenae igen, så det är bara att börja läsa! Skriv det i din blogg också. För jag har förlorat läsare. Tycker det är trist. Mvh Felicia Moreau

2010-06-05 @ 18:08:00
URL: http://feliciala.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0