Come, join me at the top, it's quite lonely up here!

(Skojsam rubrik) YEYY JAG FICK MVG I MATTE, så nu väntar jag med spänning på idrottsbetyget.... Måste komma på en underbar belöning till mig själv om jag lyckas få alla MVG:n i år igen (*belåten harkling*), för då kommer jag bli odrägligt stolt!! Ibland är jag en lika dålig vinnare som jag är förlorare. I alla händelser, så har jag haft en sammalagd skoltid på ca 10 min idag. Trots det kom jag inte hem förrän en dryg kvart sen, har hängt kvar med lite olika muppar (of course with Mag steady by my side). Ska strax till jobbet (hakorna i golvet nu?) och kommer därifrån bege mig till Viktor där det ska befinna sig några underbaringar♥

Jag idag på lektionen:


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0