Baby, heaven is a place on earth

Bion igår var ju underbar, tycker verkligen att den dåliga kritiken är obefogad! Man blir så inspirerad av deras kläder, vänskapen, New York-livet... Väntar på att mammas kompis ska komma över med SATC-boxen till mig, I will have some very cosy nights henceforth!

Idag var jag inte i skolan, kyldes ner rejält igår kväll när vi missade bussen och kom hem vid tvåtiden... Vaknade upp med världens halsont och har känt mig sådär hängig hela dagen. Har pluggat och solat lite (bad bad bad don't wanna talk about it, men det var väl på tiden att årets första bränna anlände så att jag kanske slipper den i Turkiet). Vid tretiden begav jag mig ytterst motvilligt mot jobbet, känns som om jag praktiskt taget bor där nu för tiden. But hey you.... Jag serverade Anna Bergendal som vann Melodifestivalen! Ett ceasarsallad utan kycklig skulle hon ha minsann med en lightcola - i min åsikt en tämligen meningslös beställning. Nä nu ska jag ner och mysa med familjen och morbror♥




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0